Kameran, var är du?

 

 

Om inte min kamera varit spårlöst försvunnen så hade jag bjudit på lite bilder från min vistelse hemma i Jämtland. Dessutom skulle jag ha lagt ut en massa annonser på Tradera, men så blir det alltså inte nu. Hoppas verkligen att kameran är hemma hos mamma och att jag inte tappat den på tåg eller buss.

Idag fick jag mig en supersmaskig smoothie till frukost, dock med sötad youghurt, men ack så god den var! Nu sitter jag och smaskar på en kiwi. Älskling och jag tog en liten promenad i kylan. Vi var på Billiga Nicklas, och jag råkade spendera mina sista pengar på en massa strunt. Köpte dessutom läsk och Pringles-mycket illa! Men, bara för att jag har det så behöver det ju inte förtäras (vem försöker jag lura!?) Nåväl, jag minskar i alla fall intaget av onyttigheter. Igår kväll satt jag ju och knaprade på morötter istället för på godis, det var duktigt av mig.

Nu ska jag se om jag orkar ta mig för med något vettigt.


2010-01-09 @ 15:23:14 Permalink Vardag Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Denise

Gud va härligt! :D Hur gick träningen då?:)


2010-01-09 @ 20:52:25
URL: http://flikkand.blogg.se/

Postat av: Viktoria

sv: haha, det har du rätt i. Men hade jag pengarna att kunna kasta ut allt och köpa nytt så skulle det nog vara ett ganska sjävklart val! ;)


2010-01-09 @ 22:02:31
URL: http://vickanss.blogg.se/

Postat av: Maria

Åh tack :) jobbigt läge att inte hitta kameran, hoppas den dyker upp :)


2010-01-10 @ 00:45:09
URL: http://santamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback