Müsli

 

 

Idag har jag varit duktig och gjort egen müsli samt bakat jättegott bröd. Var helt inställd på att gå på yoga också, men så visade det sig att den blivit flyttat till onsdagar, så det är bara att hålla ut tills i morgon. 

Vårt nya skolprojekt går ut på att välja en favorit-modedesigner vars visioner vi sedan skall utgå från för att skapa en butik. Det är ett roligt projekt och jag har mycket idéer, men jag har dessvärre ingen aning om hur i hela friden jag skall lyckas visualisera dem. Jag har valt Luella och inriktat mig främst på henne kollektion Psychedelic Wonderland. Med tanke på hur oerhört dåligt det förra projektet gick så vet jag att jag inte borde förvänta mig något av mig själv, samtidigt som jag så gärna vill göra något riktigt bra och visa vad jag går för! Jag har ju idéerna!






2010-01-12 @ 23:22:02 Permalink Bilder Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

han gick i min handledningsgrupp, musik, hängde alltid med Ola :P


2010-01-13 @ 12:29:47

Postat av: Tilde

Allt bra med dig? 8)


2010-01-13 @ 14:04:01
URL: http://pansy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback