NA

 

 

Med posten idag fick jag ett ex av det uppslag i NA där det står om mig. Jag har bara läst det här på internet innan, och då irriterat mig över att det stod Matsnar och inte Mattmar. Men nu när jag fick se hur det såg ut i tryck så började jag faktiskt att gråta! Det var en jättehemsk bild på mig där varenda liten skavank (plus några icke existerande) syntes fruktasvärt väl. Jag såg dessutom tjock ut. Nej, det var nog den värsta publicerade bilden hittills.

Till råga på allt så hade de lagt in en dikt (vilket journalisten fick en bok gratis för att kunna göra). Dikten hörde absolut inte till de bättre, och var dessutom helt ihoptryckt, vilket förstör rytmen totalt! Nej, det var rysligt upprörande.

Det lär ju knappast locka någon att köpa boken i alla fall. Men, skulle det ändå finnas intresse så finns den att köpa här



2010-01-05 @ 19:01:05 Permalink Dikter/Skrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback