Örebro

 

 

Idag har älskling och jag varit på äventyr i Örebro. Vi klev upp tidigare än vad jag egentligen hade ork till, slängde i oss frukost och hoppade på bussen. Som vanligt när jag befinner mig i närheten av butiker så lyckas jag på något konstigt vis göra av med massor av pengar, trots att jag inte köper någonting. Detta är förstås bara inbillning, jag köper ju faktiskt saker även om det liksom inte känns så.

Jag provade flera underbara kjolar och lyckades efter många om och men bestämma mig för en av dem. Men till denna kjol provade jag en supersnygg korsett som jag ryslgit gärna ville ha, fast jag var faktiskt duktig och lät bli att köpa den i alla fall.

Jag träffade min gamla skolkamrat Bella som gjorde oss sällskap ett tag. Vi inhandlade varsin fin handväska på rea, också var vi ju bara "tvungna" att handla lite på Glitter också..Vi fikade jättegott och hade en allmänt mysig dag, dock med en hel del pengaångest men det är jag ju van vid.


2010-01-15 @ 18:38:08 Permalink Bilder Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Nib


2010-01-16 @ 17:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback