Paradise Hotel

 

 

Igår hade jag oturen att se ett avsnitt av Paradise Hotel. Jag har aldrig sett på det förut då reklamen för det inte direkt framställt det på ett vis som lockat mig. Men igår kväll tog jag beslutet att inte byta kanal då det började och jag befann mig framför tv:n, dock delvis sysselsatt med annat.

Det är ju totalt vansinnigt! Jag vet inte vad som är sjukast, programidéen, människorna som deltar eller de som tittar på det. Hur fan kan man ens komma på tanken att kalla det där underhållning? Om jag har fattat saken rätt (vilket jag mest troligt har) så går allt ut på att ett gäng "snygga" killar och tjejer befinner sig på en lyxig semesterort där de är mer eller mindre instängda i ett hotell. Något dolt budskap finns där knappast, utan hela huvudmeningen är att dessa människor skall ha sex med varandra. Troligen har alla haft sex med alla vid det här laget, svartsjuka uppstår och man får kämpa för att behålla sin rumskamrat av det motsatta könet. Helt jävla absurt!

De människor som deltar verkar vara totalt blåsta. I gårdagens avsnitt kom en ny deltagare som var strippa. Hon lärde de andra tjejerna att strippa och fick det att låta som att den tjej som var minst villig till denna striptease var helt dum i huvudet som inte tog det på allvar, hon skulle minsann inte kunna bli någon strippa. Alldeles som om det vore något att sträva efter! Nej, fy fan!

Jag skulle aldrig ställa upp i detta ens för alla pengar i världen! Det finns många förnedrande och vansinnig tv-program, men detta tar nog priset! Skulle Du vilja bli känd som "hon som hade sex med den och den i tv"?


2010-01-05 @ 13:51:32 Permalink Funderingar Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Haha jag såg nåt avsnitt av det där för ett antal år sedan för att jag halvt kände en tjej som var med. Eller ja, hon hade varit min danslärare på ett sommarläger. Håller med dig om att det är sjukt. Snacka om att tjejen sjönk i mina ögon då haha, hon visade sig vara helt psycho xD


2010-01-05 @ 15:48:30
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback