Vårrullar

 

 

Idag blev det en oerhört slapp dag. Vi sov jättelänge och har sedan mest tagit det lugnt och myst hela dagen. Jag har dock påbörjat en garderobsrensning, och det är lika ångestframkallande som vanligt. Har så mycket kläder som jag tycker så mycket om, men glömmer bort att använda för att de ligger inknölade långt in i min mörka, opraktiska garderob! Har i alla fall lyckats rensa ut lite samt få lite bättre ordning, så man får se hur länge det varar.

Försökte bjuda över lite folk ikväll för filmtittande och mys, men ingen verkade direkt sugen. Så nu ska älsklingen och jag slå på en film i all vår ensamhet och mumsa i oss minivårrullar och kanske till och med lite sötsaker (ja, jag syndar minsann lite på helgerna).


2010-01-23 @ 21:22:22 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Neha

Vad såg ni?=)


2010-01-24 @ 00:28:10
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback