Bananas

 

 

Igår var älskling och jag ute och grillade marshmallows och myste, supermysigt!

Saknar Hällefors vansinnigt mycket, eller ja, alla underbara människor!  Känner mig så ensam här hemma.

Jag hatar att det är rea överallt på stan bara för att jag inte har ett endaste litet öre över. Hade kunnat fynda massor av faktiskt nödvändiga saker, men icke! Nu får jag vänta och införskaffa dem mycket dyrare när jag har pengar.

Blev helt förälskad i dessa underbara salt- och pepparkar. Är de inte bedårande!? Vill ha dem så oerhört gärna att det gör ont i mig! Jag villvillvill! De finns på Hamngatan 10 för 259:- och kan även bestälas från Bluebox.se. Ge mig!



2010-07-05 @ 15:34:29 Permalink Vardag Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Lesly Valencia

Hejsan, tack så mycket! :) Roligt att du också gillar/utövar wicca. Jag var också väldigt mycket mer insatt som yngre men nu har jag hittat så mycket annat att tro på och kulturer att ägna mig åt så det blir lite när jag känner fört.



Hur kan du sakna Hällefors? haha jag är glad att jag flyttat därifrån :P



Kramar


2010-07-08 @ 00:01:31
URL: http://leslita.blogg.se/

Postat av: Kristin

Saknar också alla fina vänner i Hällefors. Främst dig!



Kram


2010-07-10 @ 11:00:25
URL: http://kristinrenofalt.blogspot.com

Postat av: J'licious & L'licious

hahaha, så söta :D


2010-07-20 @ 01:08:20
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback