Fröjd

 

 

Igår åkte älskling, jag och Joel ut till Fröjdholmen på Sweden Mali Voices, med Kicki och Ronny. Vi betalade campingavgiften, som var högre än väntat, och satte upp våra tält när vi kom dit. Dock så blev det så att vi åkte hem mitt i natten istället, så kostnaden och slitet var förgäves. Jag har nu 100 kr kvar att leva på resten av sommaren.

Hur som helst så var det en mycket trevlig liten festival, men det var skamligt lite folk, typiskt surjämtar! Bäst var General Knas och Räfven. Till de sistnämnda dansades det hejvilt. I princip hela publiken dansade både långdans och vals, superroligt! Det var jättebra stämning, och trots att det var kyligt så höll vi oss ju varma.

Idag sov vi bort större delen av dagen. Var helt mörbultad när jag vaknade, som om jag varit i ett rejält slagsmål, sovit i tält och supit, men inget av det hade ju skett. Kändes verkligen som om jag var extremt bakfull, men det är en omöjlighet.

Ikväll har älskling och jag följt med hans far ut med båten och åkt till Frösön för att äta middag och umgås med en hel del av deras släkt. Det var trevligt, och de vi var hos hade ett jättefint hus!

Nu ska vi bara mysa i soffan.


2010-07-10 @ 22:40:50 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback