Smultron

 

 

Så var jag hemma i Mattmar igen. Kom hit i tisdags och bakade och grejade då inför mina systrars ankomst. I torsdags kom Gudrun, Thomas och sockersötaste Ellen och igår kom Zigrid och Per. Dessutom har Joel Novalee, så det har varit riktigt fullt upp. Själv har jag ingenstans att ta vägen och känner mig mest överflödig och oönskad när det är så mycket folk här, men det är trevligt att de är hemma.

Idag skiner solen och jag hoppas att vi ska få några fina dagar. I morgon blir det släktträff, på måndag ska jag sälja saker på bakluckeloppis och på kvällen blir det krogstråket. På torsdag ska älskling och jag troligen sälja öronproppar på yran; vår enda chans att komma in, fattiga som vi är. Kommer sakna de nattliga hamburgarna och allt folk man träffar på campingen. Har aldrig varit i Östersund under yran utan att gå på den förut.

Nu ska jag bege mig ut i solen igen, och se om jag hittar några fler mumsiga smultron :D


Puss på min älskade tuss och på mina goa läsare!


2010-07-24 @ 12:30:19 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback