Gratisbio!

 

 

Så var det dags för ännu ett reklaminlägg. Tråkigt, kan tyckas, men jag vill ju verkligen att ni ska förstå vad ni går miste om, ni som inte är medlemmar på Gratisbio. Det är inte alls svårt att få fram de 200 poäng som ger dig ett presentkort på 50 kr. Jag tillhör inte de mest aktiva medlemmarna, ändå vill jag påstå att min samlande går riktigt bra, och jag samlar nu till mitt tredje presentkort. Shoppas man dessutom mycket på nätet så är detta extra bra, då man kan få poäng om man handlar via denna sida. Man kan sedan älja mellan mnder av olika butiker att utnyttja sitt presentkort på.

Det är så enkelt! Bli medlem du med! Klickar du här så får du dessutom 75 välkomstpoäng, inte helt fel va?

Jag har även skrivit en liten dikt för att visa hur nöjd jag är med mitt medlemskap!


När man har nästan inga pengar kvar
och inte heller någon rik mor eller far
då är de bara att  göra spännande tester
istället för att gå fester
besöka hemsidor och värva vänner,
släkt, bekanta, ja alla man känner

Det är lätt att samla poäng
även när man ligger i sin säng
som medlem på Gratisbio
får man snabbt ett presentkort på femtio
bli medlem du med
och bli din egen lyckas smed!



2010-06-07 @ 19:22:59 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Hahahahah en dikt om gratisbio??! Toka <3


2010-06-07 @ 20:06:30
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback