Flykt

 

 

Idag råkade jag försova mig riktigt jävla rejält igen. Jag börjar bli att slarvigare och slöare, vet inte alls vad det tagit åt mig. Dessutom har datorn bestämt sig för att bråka oerhört mycket med mig just idag. Tänkte lämna intresseanmälan på en lägenhet i Uppsala, men självfallet så fungerade ingenting. Det var massa krångel med sidan, jag fick aldrig det nya lösenord som jag beställde (säkert 5 gånger!) och inte heller kunde jag registrera mig på nytt, oerhört frustrerande. Ingenting är som det ska idag.

Jag vill helst bara fly bort från allt!


Dagens bästa är att Kristin har blivit utvald att få komma till HDK på intervju! Det kommer att gå toppen för henne, det är jag helt övertygad om! :D Jag är uppriktigt glad för hennes skull!


2010-03-09 @ 19:22:22 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Kristin

Men gud vad fint! Tack så jättemycket vännen :)


2010-03-13 @ 01:20:24
URL: http://kristinrenofalt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback