Last year

 

 

Jag önskar att det var för ett år sedan. Saknar bal- och studentförberedelserna, alla förväntningar och såklart alla trevliga fester. Saknar stressen i skolan och lugnet som infann sig de sista veckorna. Saknar också att vara nykär. En del saker skulle jag dock ha gjort annorlunda om jag fått en chans att göra om dem. Jag hade nog fortfarande hamnat här med min älskling i slutändan, men jag kunde ha betett mig bättre mot andra på vägen. Det är faktiskt väldigt onödigt att såra människor man tycker om, men ibland blir det ju som så ändå... När jag gick och blev jättesuperkär så tycktes jag på något sätt nästan glömma bort mina nära och kära (nej, det gjorde jag ju inte, men kanske upplevde ni det så). Hur som helst så skulle jag ha skött saker annorlunda, men det är lite sent påtänkt nu. För förra året kommer aldrig, kommer aldrig mer igen!




Idag ska jag försöka få något vettigt gjort, det får vi väl se hur det går med det... Väcktes gristidigt av grannens radio (som troligen är en väckarklocka) idag med. Antar att dess ägare är bortrest eller så, men fy fan så jävla irriterande!



2010-03-14 @ 11:45:35 Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback