Mariannes detektivbyrå?

 

 

Idag har jag ätit som en toka! Jag kan utan större svårigheter rulla fram nu, om jag så skulle önska. Till middag åt älskling och jag tacos, det var supergott såklart. Sedan har vi satt i oss en burk Ben and Jerry's som hjärtat var rar nog att införskaffa. Lite chips och naturgodis har också slunkit ner under kvällen.

Kristin har varit här och vi har tittat på film och pratat (lite svårt att koncentrera sig på det ena då man ägnar sig åt det andra dock..) Vi såg Sherlock Holmes, och den var väl rätt okej. Kom aldrig in i den ordentligt, men den var ju helt klart sevärd i alla fall. Tänk om man kunde besitta sådana där näst intill omänskliga egenskaper, att kunna läsa av människor och se små detaljer. När jag var liten drömde jag ju om att bli detektiv, man kanske skulle se till att förverkliga den drömmen? Dessvärre är jag nog inte tillräckligt observant. Min favoritdetektiv är ändå allas vår egen Ture Sventon! Jag skulle nog också behöva en hel del "temlor" för att klara av att lösa svåra, spännande fall.

Nu ska jag krypa ner i sängen, och förhoppningsvis drömma om spännande äventyr och kluriga gåtor ;)




2010-03-20 @ 01:08:11 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Kristin

Hihi jag tror att du skulle bli en jättebra detektiv ;)


2010-03-20 @ 11:06:57
URL: http://kristinrenofalt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback