The Unborn

 

 

Kristin, älskling och jag har precis tittat klart på The Unborn. Det var inte direkt världens bästa film, men nog tusan skrämde den mig i alla fall! Handlingen var inte så bra, men det fanns tillräckligt med vidriga scener för att jag skall få svårt att sova inatt. Den hade tydliga influenser från bland annat Exorcisten och The Grudge. Gillar man skräckfilm så är den helt klart sevärd i alla fall!


Det är tur att jag har min älskling nu, annars skulle jag dö av min mörkerrädsla, som alltid förvärras mer eller mindre då jag sett sådana här filmer. Det är bra att ha någon som kan hålla mig i handen! <3



2010-03-18 @ 23:12:05 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: cattan

Hej!

Fin blogg!!



Just nu pågå en tävling på min blogg, och det skulle vara kul om du ville vara med!



Jag designar egna smycken, så just nu är det 2 armband i vårfärger som vill bli omhändertagna :)



hoppas det går bra!



cattan


2010-03-18 @ 23:52:23
URL: http://cattans.blogg.se/

Postat av: aleex

Ooh den tittade jag på för någon vecka sedan :)

Som du säger, handlingen är inte den bästa men den ger kalla kårar från början till slut. Lite olustigt är det allt att kolla i speglar efter man sett den


2010-03-19 @ 04:03:00
URL: http://blacklotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback