Torsdagshelvete

 

 

Denna dag har varit nästintill lika dyster och grå som gårdagen, kanske på ett sätt till och med värre. Jag har jobbat hemma idag i hopp om att få så mycket som möjligt gjort. Men självfallet så misslyckades jag, och jag tillåter mig själv att misslyckas med detta projekt nu, hur dåligt det än är. Så varför kan inte alla andra också låta mig misslyckas?

Har haft så oerhört mycket att göra idag att jag inte kunnat fokusera tillräckligt på skolarbetet, så är det bara. Jag har två dagar på mig efter lovet också, men jag tvivlar på att jag kommer hinna göra några underverk då. Så jag tror att jag struntar i redovisningen och bara håller mina bra (?) idéer för mig själv, eller ja, låter någon annan få äran för en del av dem. Jag orkar faktiskt inte bry mig just nu!

Har packat i alla fall. Fy tusan så svårt det är! När jag väl tar mig tid att titta på alla kläder och smycken så skapar jag i huvudet en hel mängd med fina outfits, dessvärre så ryms de inte alla i väskan.

Nu, klockan 17.00 är jag så trött att jag skulle kunna gå och lägga mig omedelbums, fast det har jag ju förstås inte tid med, fortfarande 10 saker kvar på min mest akuta att göra-lista, om man bortser från skolarbetet.


2010-03-25 @ 17:03:58 Permalink Funderingar Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Hur länge stannar ni i jämtland? Du kanske har sagt det men jag minns inte...


2010-03-25 @ 19:17:13
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Postat av: amanda

har frågestund på bloggen, ställ gärna en fråga, vad som helst, svarar på allt! kramkram :)


2010-03-30 @ 14:31:40
URL: http://amandaihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback