Tråkig dag

 

 

Idag är inte en bra dag. Det snöade inatt, enormt frustrerande och totalt onödigt! Jag tog mig inte upp i tid i morse. Jag var ledsen i hjärtat och hade helst stannat i sängen hela dagen, men sådant trams kan man ju inte hålla på med.

Gick till skolan en liten sväng, åt en bit kaka, satt och såg dum ut, och gick sedan hem igen. Låg och vilade i soffan ett tag och gosade lite med älsklingen och Hugo. Ja, ungefär så spännande har denna dag varit.

Nu blir det avokadosoppa och soffmys, eventuellt hinner jag med en liten promenad också.


2010-03-11 @ 17:57:31 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Maria

häftig blogg :)


2010-03-11 @ 18:25:12
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback