Kalas och glass

 

 

Idag väcktes man vid 8-tiden av att någon granne hade radion på så högt att jag hörde den bättre än vad jag skulle ha gjort om den var här inne. Klockan 8 en lördag morgon, det är inte ok! Jag blev så förbannad att jag i ren ilska till sist somnade om och sov ytterligare tre timmar, så att jag sedan kände mig alldeles borta i huvudet när jag vaknade.

Igår var planen att vi skulle ha överraskningskalas för älskling som ju fyllde år. Så överraskad blev han dock inte, men kalas blev det i alla fall! Jag drack inte en droppe alkohol, men hade riktigt trevligt ändå. Fast jag saknar att inte kunna hitta på så mycket, det blir ju så när man bor i en sådan här håla. Men som tur är så finns det ju en hel del underbara människor här som förgyller tillvaron. Tack för att ni hjälpte mig att göra Thorbjörns födelsedag minnesvärd, tack för en trevlig kväll, och tack för att ni finns! :D <3

Nu har jag precis ätit en lunch bestående av glass samt shoppat lite strunt på Billiga Nicklas. Dags att slappa ett tag innan det bär av till Karin för att tittas på Melodifestivalen.


2010-03-13 @ 15:59:06 Permalink Vardag Kommentarer (4) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Kristin

Tack själv vännen! :)


2010-03-13 @ 16:14:54
URL: http://kristinrenofalt.blogspot.com

Postat av: Emma

Tack själv!! Det var jätte trevligt:)


2010-03-13 @ 16:29:55
URL: http://emmabrannabo.blogg.se/

Postat av: -Thorbjörn

Tack för en underbar dag älskling!:D <3


2010-03-13 @ 19:16:32

Postat av: Milne

Tja, hoppas allt är bra med dig! Ha en fin helg. :D


2010-03-13 @ 19:26:27
URL: http://milne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback