Tävling

 

 

Jag är med i en tävling som Moviezine har i samarbete med OLW. Första pris är tio biobiljetter till Sex and the city 2 och en kartong med OLW Ungsbakat-chips.

Det finns flera skäl till att jag vill vinna denna tävling. Ett av dem är såklart det faktum att jag inte haft råd att gå på bio på länge, och att jag väldigt gärna vill se filmen. Men det förstår man ju, att jag inte kan göra av med tio stycken biobiljetter eller äta 23 påsar chips alldeles själv. Jag kommer som de flesta av er vet att flytta hem till Östersund igen om ett par veckor. Det vore då helt underbart att få ta med gamla vänner som jag inte träffat på länge på bio! Det skulle vara ett ypperligt tillfälle att samla alla goingar och hitta på nåt skoj, och då behöver man självfallet något smaskigt tilltugg-chips!


Vad tror ni om det? Låter bra va? Tävla ni också vettja, ni hittar tävlingen HÄR



2010-05-17 @ 17:45:02 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback