Nytt från L8 Nyberg!

 

 


Jag måste bara tipsa om att L8 Nyberg har fått in superhärliga nya produkter. En av nyheterna är "88 palett", eller ja de är ju faktiskt två till antalet. Det är ögonskuggor det rör sig om, och som namnet avslöjar så är det 88 paletter, med alla tänkbara kulörer. Det finns en som är oerhört färgglad, och en med mer naturliga färger. Det är riktigt kvalitétssmink för bara 299:-, det är ju nästan ingenting. Jag är i alla fall jättesugen på att testa! Ni hittar dem och mycket annat här!









Jag vill även passa på att ge alla mina läsare 10% rabatt på alla L8:as produkter, fram till 6/6!
Ange rabattkoden SWEETSFORSWEET i kodrutan som finnes i varukorgen



2010-05-22 @ 13:13:45 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback