Vårmys

 

 

Nu får det faktiskt vara nog, nu är det dags att jag skärper mig! Jag har ju inte skrivit någon "Dagens dikt" på evigheter. Det ska jag minsann ändra på.

Dagens ord är slumpvis utvalt ur en ordbok, och det blev Gullregn. Dagens dikt blir kort, men men. Den är tillägnad min älskade sjuktuss! <3




Bland liljor och gullregn
leker vi tittut
pussas i smyg
under stjärnhimlen
springer
nakna ut
mot evigheten




2010-05-11 @ 20:50:36 Permalink Dikter/Skrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Madeleine

Sv; Ja, det verkar hur kul som helst! Johorå, det tror jag visst att du kan! Sök in med mig :)


2010-05-12 @ 16:54:35
URL: http://louiisemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback