Dag 3

 

 

Vaknade med migrän i morse. Det regnade och var dystert ute. Har känt mig hängig och nedstämd hela dagen, men jag har i alla fall inte tänkt så många negativa tankar, och de som ändå uppkommit har jag snabbt försökt avfärda, inte fullt lika helhjärtat som tidigare dagar dock. Men, jag ger ändå mig själv godkänt för idag, för jag kan verkligen känna förändringen.

Det blev lördagsfika på V-dala med Gudrun,Ellen och älskling. Det var mysigt.

Har bakat makroner ikväll. Kan inte påstå att de blev särskilt lyckade, men helt klart ok för att vara mitt livs första. Känner fortfarande inte så mycekt smak, men tror att de är goda i alla fall :)

Nu ska jag lägga mig och sova, det ska bli så mysigt!

<3


2010-09-26 @ 00:02:01 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback