Dag 6

 

 

Dagen i dag har varit fylld av tämligen svåra och tunga studier, hoppas verkligen att något har fastnat så att jag kan klara tentan på fredag! Klarar jag den så klarar jag vad som helst (inbillar jag mig), så det blir jobbigt om jag misslyckas.. Men jag ska klara den, det är mitt mål!

Är fortfarande sjuk och har typ spänningshuvudvärk som gör att jag inte kan tänka klart, känns som om tankarna blockeras då de kommer visst "djupt", lite skrämmande känsla. Skulle ju också kunna bero på det kaos som bildas i hjärnan när jag strukturerar om alla tankar :)

Håller på att lära känna mitt nya, positiva jag, och hoppas att det inte ska försvinna, vi ska nog kunna bli goda vänner!

Nu är äntligen biljetterna till Rom bokade, om exakt en månad bär det av! Jag är nervös (flygrädd och negativ som jag är), men klarar jag dessa 10 dagar, och tentan såklart, så överlever jag även flygturen!



2010-09-28 @ 22:15:29 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Var det nu i helgen du ville komma hit? :)


2010-09-29 @ 09:05:57
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback