Måndagsmoral

 

 

Igår hade jag den första av två föreläsningar i Argumentationsanalys. Den var intressant, men föreläsaren sade i princip samma saker som står i hans bok, vilken ingår i kurslitteraturen och som jag därmed har läst, så det var ganska förutsägbart. Har lite svårt att koncentrera mig då jag får svårt att andas och blir trött av att sitta i lokaler med dålig luft.

Efter föreläsningen gick älskling och jag till V-dala där det var välkomstkväll för oss Reccar. Vi åt middag, drack vin och hade det allmänt trevligt, det var nog snäppet bättre än på Norrlands faktiskt. Att cykla hem efteråt var dock inte lika trevligt...

Har för övrigt ett väldigt irriterande schema nu, har föreläsningar som slutar klockan 18, då mycket på nationerna börjar. Också är jag i en seminariegrupp som har en del seminarier klockan 9 på morgonen, vilket blir ganska jobbigt då jag måste hinna cykla in till stan. Efteråt kan jag ha flera timmars ledighet innan det är föreläsning, men jag hinner inte cykla hem mellan, oerhört störande! Gläsch.


2010-09-07 @ 13:11:54 Permalink Studentliv Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: ange

snygg blogg!


2010-09-07 @ 21:43:46
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Postat av: Tobbe

Inbjudan till alla bloggare som vill få fler besökare... :-) http://panel.spot-finder.info/?awid=1


2010-09-10 @ 08:17:47
URL: http://panel.spot-finder.info/?awid=1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback