Kommentarer

 

 

När jag nyligen kollade igenom lite gamla blogginlägg som betyder mycket för mig så kunde jag notera att de inlägg där jag lagt ner mest av min själ är de minst kommenterade. De kommentarer jag fått är dessutom okänsliga i stil med "Kolla in min blogg", "var med i min tävling" osv.

Jag förstår inte varför man bryr sig om att kommentera om man ändå inte skriver något som har någon som helst koppling till inlägget eller bloggen överhuvudtaget. Jag kräver inte att man skall skriva något när man kikar in, men skall man ändå göra det så kan man väl skriva något vettigt! Med det inte sagt att det behöver vara välformulerat, intelligent eller ens särskilt genomtänkt, men ja, ni fattar?


Många gånger hade kanske ett litet tröstande ord varit på sin plats, och kunnat förgylla en hel dag.




Saknar Hällefors, Östersund, Mattmar, alla mina grejer och ja, allt som inte är här, och alla underbara människor som får mig att le!


2010-09-20 @ 22:25:56 Permalink Funderingar Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Åh jag känner igen den där känslan. Oftast brukar jag få ett stort stöd och en hel del fina kommentarer, men det händer ju att ingen "vågar" kommentera de tyngsta inläggen och då är det ju lätt att man börjar undra ifall ingen bryr sig, trots att jag vet att det är många som bryr sig väldigt mycket.


2010-09-21 @ 10:31:02
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback