Ingenting

 

 

Idag har varit en bra dag. Jag klev upp tidigt och gick till frissan. Hade sådan tur att den duktiga tjejen som gjorde min baluppsättning nu jobbade på Attityd, så det var hon som klippte mig. Är supernöjd!


Det har varit solsken hela dagen, så älskling och jag har varit ute en hel del, och ätit årets första glass (förutom några burkar B&J inne i värmen då). Sedan har jag varit med Madde. Vi färgade mitt hår, kollade film och hade det trevligt. En helt ok dag alltså.

I övrigt så känner jag mig väldigt ensam och bortglömd. Ingen kommer på vår inflyttningsfest, och de flesta har inte ens lämnat något besked. Här har jag längtat efter att få visa upp vårt hem, med våra grejer (för en gångs skull). Dessutom har jag verkligen längtat efter att få träffa folk. Hade till och med bakat och förberett. Nu vill jag mest bara försvinna bort. Jag vet att det var mycket annat samma helg, men jag är tydligen inte ens värd att lämna besked till. Festen blev inställd, såklart. Här sitter jag och känner mig lite sårad och bortglömd. Är jag så värdelös?

Älskling, du är det finaste som finns. Tack för att du alltid finns här.


2011-04-14 @ 22:51:31 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: ella

Gravid?? :DDD hihi hoppas han blir frisk till imorn bara!! :... bloggbesokare.se


2012-11-10 @ 08:53:44
URL: http://www.facebook.com/Iphone5Tillbehor/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback