Sjukskrutta

 

 

Jag är en sjukskrutta. Har feber och ont i halsen samt i hela kroppen, inte roligt alls. Och framför allt inte lägligt. Har en supersvår hemtenta som skall vara klar på torsdag, och efter det ska här flyttas ut och flyttstädas. Släpade mig idag iväg på möte på Navigatorcentrum i alla fall. Det var en enomgång av CV och personligt brev, ganska lärorikt faktiskt. Ska boka en tid där senare för att få lite hjälp med att starta eget.

I helgen var jag på casting för Norrmodell. Det var verkligen inte de bästa foton jag tagit, men med tanke på att jag börjde bli sjuk och bara hade fått två timmars sömns så var det ändå ok. Kom med i portalen och hamnade som reserv till en modelltävling de skall ordna i sommar, hade dock sådan "tur" att en deltagare blev diskad, så jag kom med.


2011-02-28 @ 20:28:44 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback