Helg

 

 

Har haft en mycket bra helg! I fredags hade vi "inflyttningsfest". Vi var ca 15 pers totalt, men det var lugnt och trevligt. Vad skulle jag göra utan Madde? Hon har ju den senaste veckan klippt och färgat mitt hår, i helgen fick hon dessutom sköta mitt smink! Tack till henne, och till alla andra som kom och gjorde kvällen lyckad!

Igår var jag väldigt seg och skruttig. Vi sov större delen av dagen, sedan fastnade jag framför tv:n. Madde kom förbi och sminkade mig igen. Sedan gick älskling och jag hem till Kicki på Ronnys 30-års fest. Det var väldigt trevligt det med, jag höll dock på att somna och var därför inte så jättesocial, men det var kul att se dem igen :)

Idag blir det en lugn dag. Jag har väldigt ont i lungan, och måste väl försöka ta mig till doktorn igen till veckan..


2011-01-23 @ 13:33:52 Permalink Fest Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Marielle

Var gärna med och tävla om en valfri prenumeration från tidningskungen.se på min blogg!



(om du inte är intresserad, ursäkta att jag stör)



kram!


2011-01-24 @ 13:05:38
URL: http://mariellep.blogg.se/

Postat av: Madeleine

Tack själv för en trevlig kväll! :) Kommer fortsätta ha min vanliga blogg förresten, kanske skaffar en ny när jag håller på det fotografering mer.


2011-01-25 @ 00:49:14
URL: http://louiisemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback