Failed

 

 

Tyvärr, alla ni som trodde på mig.. Jag fick tillbaks ett av tentaresultaten idag, och jag misslyckades. Två poäng från godkänt. Jag som pluggade så oerhört mycket! Det känns verkligen inte bra, men jag försöker att inte tänka på det. Det blir så fruktansvärt jobbigt om jag måste göra en omtenta.. Förhoppningsvis klarar jag den andra tentan, och får komplettera denna, det vore så bra!

Börjar bli vansinnig på att inte ha något att göra om dagarna. Sover för länge, och vips så är dagen slut. Borde ta tag i körkortet, och det ska jag göra, snart. Men först tror jag att jag ska börja läsa företagsekonomi, så får vi se hur det blir med pengar och om jag överhuvudtaget har någon chans att klara av det.

Nu är det snart dags att ta ut maten ur ugnen, vad det blir kan ni se här!




2011-01-26 @ 19:43:37 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Jättetråkigt att du blev underkänd på tentan, men samtidigt lite roligt att du och jag failade samtidigt :P För visst var det första gången för dig också?


2011-01-26 @ 20:17:58
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Postat av: Madeleine

Meen va tråkigt att du inte klarade den... :( Hoppas verkligen du klarar den andra då iaf! Men om du klarar den, behöver du alltså inte göra någon omtenta på den andra då?


2011-01-27 @ 00:46:15
URL: http://louiisemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback