Semla

 

 

Ja, nu var det slarvigt med uppdateringen igen. Det beror på att jag har haft fullt upp med att vara sjuk, skriva hemtenta samt flyttstäda den senaste tiden. Har dessutom haft så mycket körkortsångest att jag helst bara legat i sängen och tyckt synd om mig själv. Känns som om det var ett stort misstag att skriva in sig på körskolan, för jäklar så dåligt jag mår nu..

Är i Mattmar nu, och ska bo här resten av denna månad. Sedan blir det dags för oss att flytta igen. Denna gång blir den till ytterligare en 2:a hands lägenhet, uppe vid Solliden. Kommer i alla fall att kunna bo där i 5 månader. Sedan får vi se vad som händer till hösten. Vi är rysligt sugna på att sticka utomlands, men jag skulle även kunna tänka mig att studera ett år till på folkhögskola. Den som lever får se vad som sker.

Nu ska jag svulla i mig ytterligare en semla :)

Puss på min älsklingstuss för att han är så underbar och står ut med mig.


2011-03-08 @ 20:27:15 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback