Stillhet

 

 

Ja, det kanske är dags att jag skriver något annat än de inlägg jag får betalt för...


Men ni vet, livet står still just nu. Ett snedsteg och allt rasar samman. Jag är för feg och lat. Tiden rinner iväg, ändå är här bara stillhet. Jag vet inte. Något måste hända.

Lilla Boston förgyller vardagen och det finns inget mysigare än att vakna med en liten hundvalp tätt intill. Han älskar mig och jag älskar honom.

Åker till Göteborg till veckan, för att hälsa på allra finaste Kristin, det kommer att bli som medicin för själen. Kommer dock att sakna lillvovven vansinnigt mycket, men detta är något jag behöver göra, och jag har älskling vid min sida.


2011-09-17 @ 00:16:20 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: ida- mitt liv i meningar

super fin blogg :-)men en söt design!

vad tycker du om min blogg? :D

kram!


2011-11-22 @ 23:01:24
URL: http://tommila.webblogg.se/

Postat av: Eva H

"Hur trivs dina katter nu när ni kommit tillbaka till""verkligheten"". Mina blev så arga att dom nästan försköt mig. Men mina argument räddade vårt förhpllande kokt torsk!


2012-11-10 @ 08:53:44
URL: http://www.bloggbesokare.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback