Chill och grill

 

 

Förra veckan var underbart solig och livet lekte. Åt glass, solade, grillade och chillade. Men så kom valborg och blev katastrofal, och nu vill jag helst bara gå under jorden.

Finns dock gulliga, supervänliga människor som får mig att orka och kämpa lite till.  Vad vore livet utan vänner?
Jag har dessutom blivit moster åt en liten, liten sötnos! Det blev en flicka, precis som jag önskat! Nu har jag nån att köpa gulliga kläder till! :D

För övrigt borde jag befinna mig i Älmhult nu, men på grund av omständigheterna så blev det inte så. Jag vet inte vad jag tar mig till om jag inte kommer in på utbildningen bara därför. Då raserar allt är jag rädd.


Ingen som har lust att kasta över lite pengar? Jag är extremt fattig, och än har jag ett par tusenlappar kvar att lägga på balen. Det är ju förjävligt så mycket pengar jag lägger på en kväll. Fan om jag inte är snygg. Dessvärre har jag en tokblå haka som får allt att kännas förgäves.

Men men, jag ska försöka att inte klaga så mycket. Nu ska jag vara glad och göra det bästa av situationen istället.


Puss på er älsklingar! <3


2009-05-04 @ 13:53:59 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Isak

Puss på dig älskling!


2009-05-04 @ 16:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback