Fan

 

 

Näe..Det går inte så bra för mig. Jag fryser och blev plötsligt väldigt deppig. Jag saknarsaknarsaknar, och längtar efter närhet. En varm och mysig famn att krypa upp i skulle ha varit underbart nu.

Vet inte vad jag ska ta mig till med nåt och jag är så less på mig själv och mitt liv. Tänk om någon kunde komma förbi med en flaska rött vin och en famn att dela med sig av, det skulle vara perfekt. Vart är sådana människor när man behöver dem?

Jag är, men finns jag? Räknas jag, har jag något värde?
Vad är meningen med just mitt liv, och allt det lidande och all smärta jag fått genomgå?
Hade jag trott på någon gud så hade jag kanske trott mig veta svaren. Men jag tror bara på mig själv, även om jag känns lite opålitlig just nu.



Fanfanfan.


2008-12-18 @ 15:54:25 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Jag tror också på dig. Vääärme vääärme försöker skicka genom tankeöverföring


2008-12-18 @ 20:44:19
URL: http://jujju.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback