Aj!

 

 

Jag hade länge sett fram emot yogan igår kväll, men jag kom fram till att det var klokast att låta bli att träna precis efter vaccineringen. Det visade sig vara lika bra, för jag blev väldigt skruttig. Jag gick och lade mig tidigt i hopp om att kunna sova, men det var lättare sagt än gjort. Jag som alltid sover på sidan kunde inte ligga på någon av mina armar då de värkte så oerhört mycket (speciellt den vänstra).

Efter att jag legat i sängen en stund började jag att frysa som en tok. Jag skakade så att det gjorde ont och hackade tänder. Jag började också att yra en del. Jag kommer ihåg vad jag sade, men kan inte begripa varför. Älskling skulle bara ordna en sak vid datorn och lovade att snart vara tillbaka. Jag måste ha somnat, för sen vaknade jag och fann till min stora förtvivlan att han fortfarande var borta. Jag förklarade sedan för honom att jag visste att han var borta för att han inte hade tagit med sig godiset/kolan. Han begrep ingenting, men jag försökte förklara att det bara var godis på ena sidan (av vad?). Han skrattade åt mig, och jag började också att skratta. Någonstans så visste jag liksom att det jag sade var tokigt. Skrattade jättemycket, men började sedan gråta så att tårarna sprutade, för att han inte förstod mig.

Somnade om igen i alla fall. Nästa gång jag vaknade så var jag blöt av svett, jag som aldrig svettas. En kvinna någonstans i huset grät så förskräckligt. Jag var tvungen att fråga älskling om det var jag som grät. Sen sade jag "Jag som har bakat för att alla ska vara glada" Älskling hjälpte mig att sätta mig upp och gav mig alvedon.

I morse mådde jag lite bättre, men älskling lät mig inte gå till skolan. Jag blev sängliggandes till 12-tiden. Pratade lite med mamma, vilket gjorde mig väldigt ledsen. Nu har jag jätteont i kroppen och vill bara bli ompysslad.


2009-12-09 @ 14:25:29 Permalink Vardag Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Kristin

Hoppas du blir bra snart vännen. Saknar dig i skolan :(


2009-12-09 @ 15:02:19
URL: http://kristinrenofalt.blogg.se/

Postat av: Junie

Nämen lilla vän <3 Vad sött, även om jag förstår att det var jobbigt.


2009-12-09 @ 15:23:59
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Postat av: Sandra

Usch, det är aldrig kul att må dåligt. Men du gör det ju för en bra sak i allafall. Om man vänder på det så.



Passar på att svara här också.

Sparris kapslar liksom in vassa föremål. Vet inte alls hur det går till. Men det är ett bra knep att ta till i allafall.


2009-12-09 @ 20:20:23
URL: http://sandorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback