Brittany

 

 

Oh no, Brittany Murphy är död! Usch, så chockad jag blev! Hennes död är mycket värre än Michael Jackssons, enligt mig i alla fall. Hon som var så oerhört vacker och sockersöt! Hemskt är det!

Älskling och jag har varit duktiga och städat idag. Sen har vi tagit ett varmt bad, druckit glögg och ätit julmuffins, samt sett de sista delarna av Trolltider.

I morgon bär det av till Uppsala, och jag får träffa hela familjen!


2009-12-20 @ 20:40:52 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Jag visste inte ens vem hon var :P Har googlat nu dock, har knappt sett någon av filmerna hon var med i så det är väl därför^^


2009-12-20 @ 21:54:52
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Postat av: Kicki

Hoppas att ni hälsar på här också snart.. Agnes har ju en liten julklapp till er :)



Gillar du te??

Vinn en eller TVÅ påsar valfri brunkullante på min blogg nu!

:)


2009-12-21 @ 20:12:14
URL: http://ekogatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback