Fest

 

 

Trots att jag verkligen inte var på festhumör igår så följde jag med hem till Julia. Nästan hela klassen var där och det var väl trevligt. Jag är inte direkt rätt person att avgöra huruvida det var en lyckad kväll eller inte, eftersom jag inte är särskilt lätt att roa, speciellt inte när mitt hjärta värker och jag sörjer.

Jag har förlorat ytterligare någon älskad, denna gång utan en chans att få säga hejdå och visa min kärlek. Många tycker nog att jag är fånig, och jag begär inte heller att någon kan förstå. Jag känner smärta och sorg, vare sig det är fånigt eller ej. Det kommer bli svårt att fira jul och nyår. Att vara social med familjen när man helst bara vill ligga och gråta är sannerligen inte lätt. I min familj skall man helst inte visa några känslor alls.

Idag ville jag oerhört gärna ha pizza till frukost, och eftersom jag har en underbar älskling så fick jag det :) <3




2009-12-13 @ 17:24:09 Permalink Fest Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Jag förstår dig! Jag förlorade min älskade katt för tio år sedan, i början grät jag varje kväll. Nu händer det fortfarande att jag tänker på henne med sorg. Så jag förstår, och tycker verkligen inte att det är fånigt. Djur kan också vara familjemedlemmar.


2009-12-13 @ 19:05:38
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback