Godnatt

 

 

Har varit på yoga ikväll. Det gick inte så hemskt bra, men jag jobbar på att inte vara så hård mot mig själv. Yogan är ju ingen prestation, utan något jag skall ge till mig själv. När vi har avslappning och skall släppa alla jobbiga tankar och bara drömma oss bort till en plats där vi känner oss trygga och lyckliga, då mår jag som sämst. Kan inte hjälpa att alla de negativa tankarna då kommer smygandes.

Så, nu är jag avslappnad i kroppen men mycket nedstämd. Som Saskia sade, så är det inga små problem jag har att handskas med. Livet är fan inte lätt.

I morgon blir jag intervjuad och sedan blir det julfest på skolan. Nu blir det bums i säng!


2009-12-15 @ 23:06:35 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback