Julfest

 

 

Nu är jag ganska nyligen hemkommen. Har varit på skolan på trevlig julfest. Det var såklart julbord, som i och för sig inte var särskilt mycket att hurra över för min del, men det var gott. Dessvärre är jag fortfarande lite småhungrig, kräsen och omättlig som jag är. Någon underhållning kan jag väl inte påstå att det bjöds på, lite gitarrklinkande och falsksång förekom dock. Inte alls i klass med vad som bjudits på under mina år som bortskämd Primrose/Vittra-elev.

Sedan samlades hela klassen i en lägenhet på internatet. Men alla var trötta, mätta och till synes osociala. Det kändes mest krystat och segt, så jag gav upp tidigt och gick till skolan istället. Där har jag småpysslat lite, så nu ger jag upp arbetet med projektet. Jag har helt enkelt inte nog med energi till att fortsätta, det blir inte ett dugg bättre. Det är bara så frustrerande att jag alltid är ute i sista sekunden, och att det är då de bästa idéerna dyker upp, när det är för sent att genomföra dem.

Nåväl, så här ser i alla fall eländet ut just nu.



2009-12-16 @ 22:31:42 Permalink Vardag Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Nämen så sött! :)


2009-12-16 @ 23:48:53
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Postat av: Junie

sv: Nej du ska inte ha ont av att jag mår dåligt! Sluta med det, jag vill absolut inte tynga ner dig mer när jag vet att du inte mår bra själv. Förresten gör du redan något för mig. Du är min vän och du finns om jag behöver dig, det betyder mycket, och du ska veta att jag finns på samma sätt för dig <3


2009-12-17 @ 17:27:16
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Postat av: Anonym

Jag tycker att det är jättefint! Uppfinningsrikt och assött :)


2009-12-18 @ 09:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback