Onsdag

 

 

Nu var det ett par dagar sedan jag skrev, jag har haft ganska fullt upp. I måndags mådde jag jätteilla och kräktes, vilket var väldigt jobbigt eftersom vi åkte buss och tåg hela dagen. Sen samlades iaf hela familjen i Uppsala. I går mådde jag bättre och dagen tillbringades på stan. Det var inte så roligt då jag inte hade några pengar och en viss liten fröken vägrade sitta i vagnen.

Sedan åt vi alla en god middag hemma hos Zigrid och Per.

Idag har jag jätteont i halsen och befarar att jag som vanligt blir sjuk till jul..

Nu ska jag gå och leka med lilla sessan och så ska granen kläs.


2009-12-23 @ 11:54:54 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback