Paket

 

 

Idag har jag pratat med Saskia. Det blev ett väldigt personligt samtal och hon tycks ha förstått varför skolan inte är det viktigaste för mig just nu. Hon höll också med om att jag inte behöver något mer att må dåligt över, och därför kan jag skippa skissningen. Vi pratade också om mina framtidsplaner. Hon sade att jag är en konstnär och att jag nästa termin skall få utforma egna projekt och utgå mer ifrån mig själv och mitt skrivande. Hon ansåg också att jag kan ägna mig helt och hållet åt mitt skrivande och det är vad jag vill. Det är skönt att detta samtal är överstökat, för jag hade gruvat mig en hel del för det.

När jag kom hem för att äta lunch så hade jag fått ett litet paket. Det visade sig vara en födelsedagspresent/julklapp från Hanna och Junie. Det var sockersöta körsbärsörhängen, jättefina! Så underbart tart av dem! Vad vore världen utan sådana goa människor? Inte för att de hade behövt köpa något till mig för att vara goa, det är de ändå, utan att anstränga sig ett dugg! :) <3

Nu på eftermiddagen har jag anmält mig till körkortsteorin som sätter igång i Januari/Februari. Anmälan är bindande, så nu finns här ingen återvändo.

Fick för övrigt höra av min kära moder att min bok blivit omnämnd på lokalradion idag, och att reportern sagt att han skulle bjuda in mig till programmet mellan jul och nyår. Det blir bra :)


2009-12-15 @ 13:51:53 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Bögjävel

Hej hur är det? :)


2009-12-15 @ 14:20:58
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Postat av: Junie

vad har skrivande med inredningsdesaign att göra? Du är värd alla presenter du kan få förresten <3


2009-12-15 @ 14:28:41
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback