Tjugo

 

 

Det blev en bra dag i dag trots allt. Det kom ett blomsterbud och lämnade över en jättefin bukett, vars avsändare jag först nu lyckats avslöja. Också kom det ett annat bud med en stor kartong med grejer från älsklingens mor. Jag känner mig riktigt bortskämd minsann.

Jag har bakat cupcakes och bregottkakor. Nu ikväll så kom det lite folk på besök, det var trevligt. Fick då ett fint ljus och en chokladask. Fast jag hade nog helst av allt firat hemma hos mamma och ätit hennes mat, det slår det mesta.

Jag har förstås även hunnit med ett premiärinköp på bolaget, så nu är jag "vuxen" på riktigt. Det blir väl förhoppningsvis fest i helgen, för att fira lite mer rejält. Men nu får jag minsann ta och återgå till vardagen med allt vad den innebär. Vi påbörjade till exempel ett nytt projekt idag, "Mitt drömrum" heter det. Det ska bli riktigt roligt, om än lite knepigt. De andra har börjat med arbetsproverna, men jag känner att det skulle vara helt lönlöst för mig att söka till någon högskola, i varje fall i år.

Nu ska tant Marianne krypa ner i sängen och hoppas på att få lite födelsedagsmys.







2009-12-07 @ 21:51:33 Permalink Bilder Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: AMANDA FALK

gud vad fint dukat, gillar alla cupcakes :D

god natt & dröm sött!


2009-12-08 @ 21:42:32
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback