Antiquus amor cancer est

 

 

Idag har jag sovit oerhört mycket, det är liksom det bästa sättet att slippa känna smärtan. Sen har jag varit till hälsocentralen igen och genomlidit det helvete de utsätter mig för.  Det gjorde lite mindre ont i alla fall och de tyckte att jag var duktig. Jag hade tänkt att skriva något mycket vettigt idag, men så kom tröttheten.. Så..Jag orkar inte :)


Dagens ord: Älskling, från min älskling :)

Eftersom jag redan skrivit miljontals dikter på det ordet så får det bli ett par gamla..

Dagens dikter


"Och det är sant
att vår kärlek
aldrig kommer att bli
som i disneyfilmer
Jag kommer aldrig att vara
din naiva prinsessa
ka som du aldrig blir min tappre prins
Romantik är ingenting för oss

Vår kärlek är så mycket mer kraftfull
och smärtsam
än i sagorna


Och älskling, jag älskar sönder"



"Älsk
Älska
mig
Ling
Ring
Ding
Pling
Ting
Tingeling
Ing
Inget
El
Eld
L
Love
Lingälsk
Älskling"



Tihi. <3


2009-02-17 @ 22:01:45 Permalink Dikter/Skrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback