Bostad?

 

 

Jag mår fortfarande inte särskilt bra, men är glad ändå. Har suttit  och suktat över underbara My little pony's på Tradera. Det finns så fantastiskt många fina, men dessvärre är de flesta riktigt dyra. Jag funderar på att köpa likadana som de mina syskon har, för att just de väcker speciella minnen.  Men inte tusan har jag råd att lägga flera hundra på leksaker.. Nog för att jag tror att jag skulle sitta och leka med dem väldigt ofta. Jag blev i alla fall glad av att titta på de sockersöta små underverken. Ge mig!

Älskling och jag har precis ställt oss i ett antal bostadsköer i Uppsala. Jag verkar komma in på allt det jag sökt på universitet till våren, men det är nog inte så troligt att vi flyttar förrän i höst, om vi nu lyckas få nåt boende. Frågan är dock om vi kommer tycka lika mycket om staden om vi skulle bo i den, kanske skulle den förlora sitt magiska skimmer om vi vistades där varje dag. Men det vore jättehärligt att vara nära allra käraste syster och lilla Ellen! Också allra käraste Junie förstås!


2009-11-13 @ 14:34:12 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Ramona

Kul att du tänker någonting på mig också då. Sthlm är faktiskt inte så långt ifrån Uppsala. Men det är väl så det är nu, sen du flyttade så har du inte brytt dig de minsta om mig. Börjar kännas onödigt för mig att höra av mig längre då vår vänskap, som det ser ut nu, verkar vara över..


2009-11-16 @ 19:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback