Kalajs

 

 

Firandet fortsatte ikväll. Det kom över folk (Kristin,Sebastian,Malin,Karin,Yumi,Emely,Emma,Frida,Amy,Julia och Martin) och vi spelade Guitar Hero och pratade. Alla var dessvärre jättetrötta och sega idag med, så nåt vidare party blev det inte, men jättetrevligt ändå för all del!

Nu när klockan är efter 24.00 så är det min allra käraste broders 26-års dag! Stort grattis till honom! Hade pappa varit vid liv så hade han fyllt 70.

Bjuder på en liten bild på min outfit, dessvärre så är jag för trött/lat för att orka redigera den, så ni får röda ögon på köpet! Ser tjock ut också..Men, men. Ni kan ju fokusera på min fina jumpsuit! :)








2010-04-18 @ 00:20:07 Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Kristin

Världsmysig dress :)


2010-04-18 @ 00:31:07
URL: http://kristinrenofalt.blogspot.com

Postat av: Junie

Aaaaw vad söt :D Men vet du inte att det är totalt fysiskt omöjligt för dig att se tjock ut Brallis? Nu vet du det <3 Och grattis på er igen!!


2010-04-18 @ 10:29:08
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback