Onsdagsäventyr

 

 

Även idag har vädret varit mycket fint och älskling och jag passade på att vara ute. Vi var på Återbruket där jag som vanligt hittade fina möbler att förälska mig i, dock så lät vi denna gång bli att köpa dem. Någon måtta får det faktiskt vara..Fast priset är ju så fantastiskt. Kanske måste vi springa dit i morgon.

Sedan satt vi bara i solen och myste ett tag, innan vi gick hem. Jag var då duktig och tränade innan jag lagade mat. Det blev lax med pressad potatis och guacamole, mums!

Nu är det återigen dags för er att ge mig dagens ord, som jag sedan kommer att inkluderas i dagens dikt!

Jag idag:



2010-04-14 @ 20:15:54 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Thorbjörn

Hela bilden är otroligt vacker!


2010-04-14 @ 22:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback