Måndag

 

 

Idag cyklade älskling och jag in till stan på våra lånade och extremt obekväma cyklar. Vi skrev in oss på Norrlands, där de verkade aningen bittra över att vi redan är inskrivna på V-dala. Men, men, det är ju sådant de får ta.

Sedan drog vi upp till Engelska Parken där det skulle vara picknick för alla humanister, för att kolla läget. Vi blev kvar där, sittandes på en filt tillsammans med några trevliga människor. Älskling och jag som tänkt bege oss hemåt för att laga mat kom helt av oss i våra planer. Vi gick sedan hem till en tjej och satt på hennes balkong ett tag, innan vi drog till Kalmars en sväng. Där träffade jag en gammal klasskompis som jag inte sett på länge :)

Men eftersom det är måndag och vi hade en bit att cykla så bestämde vi oss för att fara hem ganska tidigt, det blev dock ändå en mycket längre dag än vi först tänkt, och den var väldigt trevlig!

Vi får se vad morgondagen har att erbjuda (förhoppningsvis en gratis middag!), det blir ju lite svårt när aktiviteterna krockar, och när somliga saker är flera dagar och man måste välja rätt...


2010-08-30 @ 23:31:19 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Junie

Kul att ni hade trevligt! Känns saker och ting lite bättre nu? :)


2010-08-31 @ 10:58:28
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback