Körkortsteori

 

 

Idag har jag haft min första körkortsteori-lektion. Det verkar helt ok, vi gick bara igenom lite grunder idag. Dock så kommer jag ju ändå inte kunna ta något körkort den närmaste tiden, då jag inte har någon att övningsköra med och aldrig har suttit bakom ratten. Teorin tror jag inte att jag ska ha några större svårigheter med, men själva körningen känns knivigare, dock så kan jag ju inte uttala mig så mycket om den innan jag ens har testat.

Jag håller nu på att laga mat, ugnsstekt lax med pressad potatis och guacamole, det ska bli mums! Har också börjat fundera kring hur alla hjärtans dags-menyn skall utformas. Det finns ju så mycket gott att äta! Det ska vara så romantiskt som möjligt utan att vara jättedyrt. Men, men. Jag kommer nog på något. Det lutar åt fläskfilégryta till huvudrätt och vitchokladparfait till efterrätt. Har ju tyvärr ingen bra hjärtform att baka tårta i, den jag har är lite för liten..


2010-02-09 @ 16:49:07 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: johanna

nu har jag veckans blogg om du vill vara med i tvälingen så kan du anmäla dej oss mig :)

jag kommer att välja ut 10 finalister och om ni kommer med i dom tio så kommer jag att skriva de till dej :)



pusss :)


2010-02-09 @ 18:44:48
URL: http://jjohannawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback