Slö dag

 

 

Gårdagen blev trevlig. Vi fick besök av Martin, Jannice, Dennis, Yumi och Sebastian. Det dracks, pratades, röktes pipa, sjöngs och spelades Guitar Hero. Det var lite tråkigt att inte fler kunde komma, men det var riktigt kul i alla fall.

Idag råkade jag sova ganska mycket längre än jag först tänkt, men jag antar att man får det när det är helg, även om jag borde ha gjort vettigare saker. Har nu ägnat mina  vakna timmar åt att mysa framför tv:n. Nu borde jag nog börja fundera på att äta middag.

Vi blev bjudna till Amy ikväll. Får se om vi orkar gå. Jag är ganska trött och känner i alla fall inte för att dricka. Det skulle vara för umgängets skull förstås.


2010-01-30 @ 19:13:54 Permalink Vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: «PinkieLaady

Kikade in på din blogg och säger hej!

Om du fick välja vad som helst, vad skulle du INTE kunna leva utan? :) en liten kluring utav mig ;D


2010-01-31 @ 05:36:47
URL: http://pinkielaady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback