Loppa

 

 

Idag har älskling och jag varit på loppis, och jag har suktat över alla teakmöbler. Dessvärre var de flesta antingen för stora för oss, eller skadade. Jag skulle kunna köpa hur mycket teakgrejer som helst ju! Åh, det fanns så mycket fint. Men, men. Är man pank och trångbodd så får man hålla hårt i pengarna.

Nu befinner vi oss hemma i Mattmar, där i alla fall jag skall förbli veckan ut, då jag ska jobba i helgen. Så då får ni som har vägarna förbi komma in på Agdas café! I början på nästa vecka befinner jag mig i alla fall i stan, om någon vill hitta på nåt! Skicka ett sms i så fall vettja!


Skynda att fynda, 15 % rabatt fram till den 27 juni till mina läsare hos L8 Nyberg! Använd rabattkoden SUMMER10 som skrivs in i kodrutan som finns i varukorgen.




2010-06-16 @ 20:41:11 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback