Tisdagstårar

 

 

Igår gjorde jag av med jättemycket pengar, utan att ha köpt särskilt mycket.. April månad har inte ens börjat, så den lär bli jävligt knaper. Men det spelar liksom ingen roll i nuläget.

Var på intervju med LT igår, det gick väl sådär. Kände mig dock inte så närvarande, tankarna var på annat håll. Det lär inte ha blivit nån särskilt bra bild heller, när man är ledsen i hjärtat så speglas det i ögonen, hur mycket man än försöker att le.

Sitter hemma hos min bror i Mattmar nu. Hittade ett filmklipp på facebook där Kia sjunger Hallelujah. Jag har alltid gråtit när hon sjungit den, men aldrig så mycket så nu, när jag inser att jag aldrig kommer få uppleva hennes starka röst igen. Jag trodde verkligen på att hon skulle kunna bli världsberömd med den rösten och starka närvaron.

Det krävs styrka och mod för att ta sitt liv, och även om jag önskar mer än något annat just nu att hon inte gjort det valet, så kommer jag alltid att beundra henne för att hon vågade. Självklart kommer jag även att beundra henne för den underbara människa hon var.

Här om dagen slog det mig att jag alltid föreställt mig att hon skulle sjunga på min begravning, så blir det inte nu. Har också tänkt mig att Nisse ska spela piano, och det hoppas jag verkligen att han kommer göra. Men, jag har inte tänkt att dö än på ett tag.


2010-03-30 @ 14:46:20 Permalink Funderingar Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

ajfaaan det händer alltid mig ; ta slut på en massa pengar utan att ha lagt ner de på nå¨got vettigt..


2010-03-30 @ 16:32:01
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/

Postat av: josse

Vill du vara med i kvällens blogg tävling? Anmäl dig i min blgg och om du vinner får du en länkning i varje inlägg jag gör till på fredagkväll!:)


2010-03-30 @ 18:41:29
URL: http://josefinpersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback