Alla <3-ans dag

 

 

Denna alla hjärtans dag hade älskling och jag bestämt oss för att inte köpa några presenter eller spendera massor av pengar. Istället gick vi ner på stan och tog en mysig fika. Vi köpte även med oss sallad hem som vi avnjöt i soffan tillsammans med varsitt glas bubbel. Vi tittade sedan på Love and other drugs och delade en burk Ben & Jerry's. Så enkelt, ändå så mysigt och underbart.


Det krävs inte mycket för att göra en dag med min älskling magisk, för han är så oerhört underbar! Han är verkligen den snällaste och vackraste människan jag vet. Det är nu det är läge för mig att slänga ihop en vacker kärleksdikt som visar hur mycket jag älskar honom, men det går inte. Ibland när jag är som mest uppfylls av en känsla, så har jag som allra svårast att beskriva den. Vackrast kärleksdikter skriver jag nog när mitt hjärta är krossat, så att jag inte kan göra det nu känns faktiskt riktigt bra. Han vet att jag älskar honom ändå, det måste han göra. Mina ögon borde glittra då de ser på honom, så som de njuter!


2011-02-14 @ 17:01:09 Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback